Hajátültetés a HairHungary Klinikán

2015. január 09. 20:18 - hajbeultetes

Műtét előtt

Pont egy nappal a NAGY ESEMÉNY előtt jelenetkezek! Mi tagadás, van bennem egy kis izgalom, de szorongásnak azért nem nevezném. Inkább csak amolyan félsz, mint amit általában akkor érzünk, amikor valami olyan vár ránk, amit annak előtte még nem tapasztaltunk. 

Ez az, amit most érzek. Nagyjából, körvonalakban tudatában vagyok a hajbeültetés műtét menetének és tájékozódtam arról, hogy mire készüljek fel, böngészve mások blog-bejegyzéseit…. de! Majd meglátjuk! :-) Az nagyban segített, hogy főiskolai hallgatóként a szokásos januári vizsgákra készülök, készültem. Ma át is estem reggel a szóbeli vizsgán eredményesen. :-) A megelőző napokban tehát elég intenzíven a tantárgy elsajátításával voltam lekötve…… Szóval, talán egy kis figyelemelterelés jól jöhet ;)

Ma délután még vár rám a fodrász, mielőtt Pestre indulok. A klinika tájékoztatott róla, hogy amennyiben meg tudom oldani, nyírassam a hajam a donor területen 1-2 mm-esre, a befogadó területen pedig 5 mm-esre. Szerencsére ez számomra nem fog óriási lelki sokkot okozni, hiszen már volt mm-es „hajam” számtalanszor, főként a nyári hónapokban (részben a kopaszságom miatt is….ugye ha már lúd…..).

Amit még mindenképp szeretnék megosztani, hogy én vidéki vagyok, tehát a műtét 2 napjára meg kellett oldanom magamnak, hogy Pesten tartózkodjam.  Aki nem akar rokonokat, barátokat belevonni ebbe az ”akcióba”, annak azt ajánlom, hogy nézzen ki egy, a klinikához közeli apartmant, ahol van szálláslehetőség, vagy vegyen ki egy szobát a környező panziókban.  A google maps jó barát ;-), nagyon jó kis helyeket lehet találni a közelben, kedvező áron! (Mi spec. a klinikától 3 percre találtunk egy apartmant. Ilyen megoldást szerettem volna, mert nem akartam, hogy bárki is a sebes fejemet nézegesse és sajnálkozzon a szegény, beteg gyereken……. Ha minél kevesebb emberrel szeretnél találkozni egy magánszállás és egy esernyő az utcára talán jól jöhet… majd kiderül! :P )

Folyt.köv. a műtét után….

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr997057247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hajátültetés a HairHungary Klinikán
süti beállítások módosítása