Hajátültetés a HairHungary Klinikán

2016. január 15. 18:04 - hajbeultetes

A hajbeültetés végeredménye

Itt az újesztendő és én is itt vagyok újra, hogy megosszam veletek tapasztalataimat, mintegy lezárva hajbeültetésem történetét. Mindenekelőtt kiemelném, hogy a 12 hónap után kialakult végeredménnyel - amit a képek is bizonyítanak, – maximálisan elégedett vagyok.

Úgy érzem, hogy tavaly januárban a lehető legjobb döntést hoztam azzal, hogy a HairHungary klinika csapatát választottam. Életemnek egy nagyon érdekes szakasza volt ez az elmúlt 1 év.  Tele izgalommal, várakozással és napról-napra növekvő hittel abban, hogy végre nem lesz bennem gátlás, amikor a szemeim a homlokomtól felfelé vizsgálódnak a tükörben. Valóban, hónapról-hónapra, napról-napra észrevehető volt a hajam sűrűsödése, ami folyamatos pozitív impulzussal látott el a mindennapokban. (Főként, ha valakit ez olyan mértékben zavart, mint engem annak idején.)

A végeredménynek nem csak fizikai, esztétikai eredményei vannak, de az önbizalmam is visszaállt az optimális állapotába.  Most már nem is nagyon vizsgálgatom a hajamat, úgymond teljesen természetessé vált, hogy ott van a helyén. :-) Mindenesetre hihetetlen, hogy mennyit tud változtatni az ember kedélyállapotán és mindennapi életén hajának megléte.

Szeretném megköszönni ezúton is a HairHungary egész csapatának a munkáját és szakértelmét, amivel pozitív irányban változtattak az életem minőségén!

Érdemes a blogban lejjebb görgetni és összehasonlítani a hajsűrűségemet a kezdeti állapotokkal ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr928275516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hajátültetés a HairHungary Klinikán
süti beállítások módosítása