Hajátültetés a HairHungary Klinikán

2014. december 18. 15:29 - hajbeultetes

Hogyan is jutottam el odáig, hogy bevállalok egy ilyen műtétet?

Az én esetemben a hajam ritkulása már 18 éves koromban elkezdődött, ami abban az időben még nem volt szemmel látható, ezért nem is foglalkoztatott a dolog. Jelenleg 25 éves vagyok, életkorom ezen szakaszára jutott el a ”kopaszodásom” arra a pontra, amikor már napi szinten küzdök a problémával.

A közeli hozzátartozóim és barátaim szerint túl nagy ügyet csinálok a dologból, hiszen ahogy ők mondják, habár ritkult a hajam, de nem annyira szemmel látható a dolog, hogy ennek engem feltétlenül zavarnia kéne, sőt még jól is áll (a hajam vagy az, hogy nincs? :D).

Viccet félretéve még mindig van hajam, de ahhoz, hogy jól álljon, rövidre kell nyírnom és trükköznöm a fésűvel, hogy takarja azokat a területeket, ahol szükség van rá. Az sem elhanyagolandó tény, hogy régen dús volt a hajam és hosszabbra volt hagyva, amit ma sajnos nem tehetek meg. Itt is igazolódik a jól ismert igazság, hogy az a lényeg, amit te gondolsz és nem az, amit mások. Magam miatt szeretnék változtatni a hajam sűrűségén, mert nekem nem tetszik, ahogy jelenlegi állapotában van. Hogyan is jutottam el odáig, hogy bevállalok egy ilyen műtétet?

Először különböző, a felvezetésük alapján csodahatással bíró samponokhoz nyúltam segítségül, ezzel több tízezer forintot kiszórva az ablakon és cserébe semmilyen jótékony hatást nem tapasztaltam. Ezt az időszakot követően nagyon csalódott voltam, így azt az elvet követtem, hogy nincs megoldás, próbálok nem foglalkozni a problémával. Évekig csak 5-6-7 mm-esre volt meghagyva a ”hajam”. Aztán 2014 nyarának elején véletlenül találkoztam egy hajátültetésről szóló cikkel az interneten és elkezdtem érdeklődni a téma iránt. Régebben is hallottam, hogy focisták pl. Wayne Rooney megoldotta ezt a kérdést, de már csak azért sem gondoltam ebbe komolyan bele, mert úgy tartottam, hogy megfizethetetlen ez a lehetőség.

Ahogy belemerültem a témába, végigjártam az internetes felülettel rendelkező összes magyarországi klinikának az oldalát és azt tapasztaltam, hogy anyagilag is lehet olyan megoldást, kedvezményt, részletfizetést stb.. találni, választani, aminek segítségével nem elérhetetlen a dolog. Tulajdonképpen egyszerű döntés született az én esetemben, amikor a HairHungary klinikát választottam. Elsősorban ennek a klinikának az internetes oldala volt a legszimpatikusabb az összes közül, amiként bemutatják magukat és a szolgáltatásaikat, és ahogy megszólítják a lehetséges pácienst. Ebből az érzésből és abból a tényből fakadóan, hogy vidéki vagyok, csak e klinika konzultációjára volt lehetőségem elmenni, máskülönben klinika-túrákat kellett volna szerveznem magamnak nyári programként. :-)

Mindenesetre nem volt rossz a megérzésem. Gyorsan, körülbelül egy hét múlva kaptam is időpontot és felutaztam Budapestre. Egy nagyon szép környezetben lévő, nagyon modern, kellemes hangulatú klinika ajtaján léptem be, ahol kb. 20 percet beszélgettem a doktornővel, aki kedvesen fogadott és minden felmerülő kérdésemre választ adott. Ezt követően hazatértem és 1 hét gondolkozás után úgy döntöttem, belevágok a dologba. Végül felkerestem a klinikát ismételten, hogy egyeztessük a részleteket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hajbeultetes-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr236995207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Hajátültetés a HairHungary Klinikán
süti beállítások módosítása